دلم ....

دلم ....

 
دلم امشب یه اهنگ غمگین میخواد 

جوری که حتی اهنگشم حالمو بگیره

یه 
سکوت  مطلق

یه تاریکی مطلق

فقط من باشمو این اتاق

یه دل شکسته
 


نظرات شما عزیزان:

Arezoo
ساعت13:10---24 مرداد 1393
گاهی چقدر ساده عروسک میشویم نه لبخند میزنیم نه شکایت میکنیم فقط:
سکوت میکنیم


علی دهقان
ساعت10:26---25 تير 1393
خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند


MAHTAB
ساعت0:25---14 تير 1393
بیستییییییییی عاطفه گلم

محمد
ساعت0:20---12 تير 1393
تنها چارش آهنگای انریکه اس!
دا غونت میکنه ها..!
Ayer,Loco,El Prededor و خیلی های دیگش..!
به من سر بزن


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:29---11 تير 1393
من باشم و تو …

کنار دریا …

صدای موج ها …

گرمی آغوشت …

زند گی یعنی همین …

آرامش … عشق … امنیت …


سارا
ساعت12:29---11 تير 1393
انگـــار
آخرین سهــــــ ــــ ــم ما از هم
همین سکوتـــــــــ ـــــــ ــــ اجباری سـتــــــ ـــ ـ ..


سارا
ساعت12:25---11 تير 1393

نکـه تــُو بـآ دیگـری بـآشی و مــَن بـآ خیـآل تـُو ...

صـَد شـَرف دآرد بـه اینکـه ...

مـَن بـآ تـُو بـآشم و تـُو بـآ فکـر دیگـری ...!


سارا
ساعت12:24---11 تير 1393

سرفــــه هایـــم از قلیـــان نیســـــت...

خاطـــــرات تـــــوست که در قلبـــــــم

خاکــــــ میـــــــــخورد...


سارا
ساعت12:24---11 تير 1393
نقش درخت خشک را بازی میکنم..

نمیدانم چشم انتظار بهار باشم..

یا هیزم شکن..


سارا
ساعت16:26---10 تير 1393

گاه تنها میشوم تنهاتر از همه٬

گوشه ای مینشینم و حسرت ها را مرور میکنم٬

نمیدانم کدام خواهش ها را نشنیدم٬

و به کدام تنهایی خندیدم که تنهاترینم..


سارا
ساعت16:25---10 تير 1393
مرا حبس کن در آغوشت


من, برای حصار بازوان تو


مجرم ترین


زندانی ام ...!!


سارا
ساعت16:25---10 تير 1393
شده ام شنبه!


همه میخواهند از من شروع کنند...!


" ترک کردن را "


سارا
ساعت12:28---10 تير 1393
بعضی کلمه ها ارزش بارها شنیدن را دارد

گوشت را بیار جلو

اروم میگم

کسی نشنوه جز خودت

خیلی

خیلی

خیلی

دوستت دارم ...


سارا
ساعت13:03---31 خرداد 1393
ادمها فقط ادمند نه بیشتر و نه کمتر…

اگر کمتر از ان چیزی که هستند نگاهشان کنی انهاراشکسته ای

و اگر بیشتر از ان حسابشان کنی تورا میشکنند

بین این ادمها فقط بایدعاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه


شیرین عسل
ساعت12:24---28 خرداد 1393
بی تو، مهتاب‌ شبی ، باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

در نهانخانة جانم ، گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید،

عطر صد خاطره پیچید :

یادم آمد که شبی باهم از آن کوچه گذشتیم
پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم

تو، همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه، محو تماشای نگاهت

آسمان صاف و شب آرام
بخت خندان و زمان رام
شب و صحرا و گل و سنگ

همه دلداده به آواز شباهنگ

یادم آید ، تو به من گفتی : از این عشق حذر کن

لحظه ‌ای چند بر این آب نظر کن ،

آب ، آیینه عشق گذران است

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است ،

باش فردا ، که دلت با دگران است !

تا فراموش کنی ، چندی از این شهر سفر کن

با تو گفتم :‌ حذر از عشق !؟ – ندانم

سفر از پیش تو؟ هرگز نتوانم

نتوانم

روز اول ، که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر، لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی ، من نه رمیدم ، نه گسستم …

باز گفتم که : تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم ، نتوانم !

اشکی از شاخه فرو ریخت

مرغ شب ، ناله تلخی زد و بگریخت …

اشک در چشم تو لرزید ،

ماه بر عشق تو خندید !

یادم آید که : دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم

نگسستم ، نرمیدم

رفت در ظلمت غم ، آن شب و شبهای دگر هم

نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم …

بی تو، اما، به چه حالی من از آن کوچه گذشتم


کیان
ساعت20:03---17 خرداد 1393
چی بگم والا هرچی بگم کم گفتم ینی دارم کم میارم ببینم من بیشتر میذارم یا تو

بهزاد
ساعت13:23---16 خرداد 1393

گاهی آدم به جایی می¬رسد که دست به خودکشی می¬زند!!!


نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند... نه...


قید احساسش را می¬زند...



بهزاد
ساعت18:03---12 خرداد 1393

تمــــــــام روزهایی که ...

سرگرمیــــت بودم ؛

زندگی ام بـــــودی !!!!



یاقوت
ساعت20:39---8 خرداد 1393

آدمی که غرق شود قطعا می میرد …
چه در دریــــــــــــــا
چه در رویــــــــــــــا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ساعت 6:30 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |